Контекстна реклама Чернівці
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА починає працювати відразу після настройки і запуску.
Забезпечує цільове використання рекламних засобів.
У настройку однієї рекламної компанії входить:
Підбір оптимальних ключових слів, за якими будуть показуватися оголошення. Їх угруповання.
Складання оригінальних / зачіпок оголошень за правилами сервісів. На кожну групу ключових слів складаються різні оголошення. Близько 20-30 оголошень на компанію.
Оформлення оголошень: додавання додаткових посилань, телефони, адреси.
Підбір мінус-слів !!! Дуже важливий момент. Це ті слова, виключення яких дасть більш точний запит і, відповідно, результат.
Технічні параметри оголошення: тимчасової і гео таргетинги, доповнення типів відповідності та інші.
Визначення стратегії показу оголошення, встановлення ставок і управління ними протягом місяця. Після закінчення місяця можлива установка автоматичної стратегії управління ставками.
Підключення Яндекс.Метрики і Google.Analytics (сервіси статистики).
Ведення / коригування компаній протягом місяця.